onsdag 21 januari 2009

Mitt i veckan

har det hunnit bli.

Dagarna går snabbt nu och snart är vi inne i Februari, härligt att vi går mot ljusare tider.

I förmiddags var jag och guben nere och tog en fika på Cafè Vildrosen.
De har Ljungbys godaste frallor. Stora och matiga, ja,ja kakorna går inte heller av för hackor.
Blev en liten sötbit med förstås.

Sen bar det av till jobbet, eftersom det var snorhalt så fick det bli E4 ner.
Men det gick bra det med.

Haft det lungt på jobbet, men det är ju den tiden nu. För alla inom näringslivet är det nog lungt nu.

I morgon ska jag på akupunktur, det gör så j-drans ont att få nålarna i öronen. Är annars inte känslig av mig och inte nålrädd heller så jag fattar inte hur det kan kännas så mycket.
Men det är bara till att bita ihop.

På kvällen ska vi till Nellys skola. De ska spela upp en pjäs de har övat på och spelat upp för förskolan och ettan.
Så nu är det föräldrarnas tur att kolla på den.
Det blir kul att se vad ungarna har skapat.

Nu har jag precis varit ute och gått en sväng för att piggna till.
Lasse lagar middagen så jag tänkte häva mig raklång och läsa lite innan den är klar.
Ska runt och tända lite goa ljus innan så det luktar gott och frächt här.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Ankie!! Ville bara säga att du är så jäkla härlig!!Älskar att läsa det du skriver! Hoppas vi ses snart.

Va rädd om dig!

Kram Tina (Martina)