tisdag 20 januari 2009

ops

vad tiden flyger iväg.
Tyckte jag hade gott om tid när jag satte mig här men nu är det snart dags att rusa till jobbet.

I går var jag inne och köpte salvia som jag ska elda lite på innan jag mediterar.
Min gube gillar inte dofter och får ofta huvudvärk, hoppas att doftern försvinner innan han kommer hem.
Det luktar rätt mycket från den.
Fick även köpt mig ett chakraljus som jag ska prova.
Behöver nog all hjälp jag kan få på min resa till att bli ett helt jag.

Nelly har bränt sin arm på en glödlampa.
Attan vilket stort märke det blev. Pysslar om henne och byter bandage flera gånger om dagen för att få det att läka.
Ja hon har lite otur våran lillan.
Slänger sig iväg i olika utmaningar men glömmer så lätt att det kan bli konsekvenser efter hennes agerande.
Och då är livet inte nådigt för vare sig mig eller pappa.

Linda har anmält oss till Scrappträff i maj.
Ska bli kul att komma iväg och pyssla med eliten, och även att få ta till sig lite tips och tricks.
Jag har ju lite svårt för att lära mig den teoretiska vägen och då är dessa träffar helt underbara för mig.
Synd bara att jag glömmer så snabbt det jag sett men ibland kommer det ett och annat fram från gömmorna som jag kan använda mig av.

Nu nu rusar jag vidare så jag inte kommer för sent till jobbet

Inga kommentarer: