torsdag 1 januari 2009

Nytt år


och jag ser verkligen fram emot det.


Jag har lovat mig själv att detta året ska jag bara lyssna på min inre röst och följa den.Alla andras tänkande och görande får stå för dem.
Min meditation kommer jag att fortsätta med och jag ser även fram emot de guidade meditationerna på Det Blå Huset.


Idag ska vi till Finnstugan och grilla. Det är så underbart väder och jag tycker nog att vi har suttit lite för mycket framför tv:n.
Så lite friluftsliv passar utmärtk idag. Roly kommer att bli överlycklig att vi alla är ute och hittar på något kul. Får ladda ryggan med massor av godis till honom och Jenny.
Stor hund kräver många bitar godis är hans motto och helst stora bitar oxå.
Det lär nog bli någon korv över till honom med.
Ikväll ska jag sitta och göra ett par kort.
Sist vi pysslade så fick jag fyra kort klara men har inte hunnit fota dem ännu.
Ska även beställa en del dekorationer på http://www.pema.cc/ det finns massor som jag vill ha därifrån och helst skulle jag velat haft det hemma nu på studs.
Men jag får ge mig till tåls, då jag inte fick tummen ur och beställde sist jag var inne på ders sida.
God fortsättning till er alla

Inga kommentarer: