torsdag 22 januari 2009

En liten Åsa

ligger här och slappar.
Hon är så enormt sällskapssjuk så här var det visst ingen som hade tid för henne utan hittade en surrogat kompis. Idag har jag varit på akupunktur, får 5 nålar i vardera öra. Gör så in i nordens ont men eftersom de hjälper biter jag ihop och går dit två gånger i veckan.

Jag har haft mina två härliga barnbarn en liten stund här också.
Mamma skulle jobba kväll och pappa slutade lite sent för att hinna avlösa henne.
De brukar annars vara på dagis men där går magsjuka, dumt att lämna dem där när det går att lösa på annat sätt.

I morgon ska jag på Rosen metoden.
Det är så underbart och jag har verkligen upplevt mycket på de behandlingar jag gått.
Oftast åker jag direkt hem och lägger mig och sover ett par timmar.
Är ledig de dagar jag går på Rosen för det sätter igång så mycket i kroppen så då behöver jag ta det lungt.

Klockan är inte så mycket så nu hinner jag läsa länge ikväll och det passar bra för jag har en hel del böcker att läsa och lånetiden går snart ut.

Det blev ingen uppvisning av pjäsen i Nellys klass.
Det är för många som är sjuka så om 14 dagar får vi en ny chans.

Mys och ha det gott i vintermörkret

Inga kommentarer: