tisdag 13 januari 2009

Julen dansas ut

lite här och var. Så även här hemma har julen packats ner.
Lite mörkt och dystert blev det allt men jag vänjer mig nog.

I morgon är det dags för meditation på Det Blå Huset.
Har varit en gång innan och fick en häftig upplevelse. Så jag har stora förväntningar på morgondagens meditation.

Jag har inte hunnit scrappa några nya kort sedan i lördags.
Det är så trist att inte ha eget utrymme till pysslet.
Får sitta i köket och stöka ner för att sedan plocka undan allt igen för att kunna laga mat och ha en normal vardag.

Har kommit in i en läsperiod och hinner inte mycket mer än det och jobba.
Jag var på bibblan och hittade massor av nya böcker så nu är det jag som kryper till kojs med en bra bok.

Men en liten bild på en bok som min minsta flicka har scrappat.
Tycker hon är så duktig till att bara var 10 år.


Inga kommentarer: