måndag 25 oktober 2010

Ny vecka igen

Tiden den bara rusar iväg och jag börjar så smått få panik, har massor av projekt som jag vill/ska hinna med innan jul men som det är nu ser det mörkt ut.

Min energi räcker inte till, min mellangrabb tar all energi när han vägrar gå till skolan för att den är så tråkig.
Detta eviga traggande och tiggande gör mig vansinnig.
Vet inte vad jag ska göra, men på nåt vis måste det ordna sig för honom men hur? Ja det är den stora frågan just nu.

Helgen i Stockholm blev som jag förväntat mig, jag ville en sak och Lasse en helt annan och som vanligt gav jag efter och ändå blev det surt och besvärligt.

Så från och med nu är det jag som satsar på mig och mitt liv.
Passar det inte så vet han vart dörren står, kommer att kämpa som aldrig förr att göra oss skuldfria och komma mig ner till Skåne, vet att det kommer att ta ett tag men med ett mål i sikte och mina stjärnor så ska jag nog klara ut det.

Nu har jag bestämt mig och jag är en envis jäkel när jag väl kommit fram till ett beslut, skönt att jag är bra på nåt trotts allt.

Nä nu ska jag göra mig i ordning för idag är det den stora dagen hos narkosläkare och provtagning.
Blir spännande denna resa jag kommer att göra.

Hörs igen

Inga kommentarer: