måndag 18 oktober 2010

Så är vi inne

i en ny vecka och snart är måndagen oxå över.

Hade lite planer på att hinna så mycket ikväll men ack va fel det blev.
Lasse ville gå en långrunda och jag var inte sen att hacka på, så det blev en tur inom både bibblan och butiken för småförnödenheter.

Nu har jag gjort färdigt bröllopskorten så ett projekt är i hamn i alla fall.
Men varkens stickning eller boken har jag hunnit med så det blir tidig kväll så jag hinner läsa några sidor innan de små blå slår igen.

Var och vägde mig idag, blev så himla besviken, hade bara minskat 1½ kg sen förra måndagen. Men nu är jag i alla fall kvalificerad till att göra titthåls operationen. Skönt det trotts allt.

I morgon ska jag till min frissa och bli både klippt och slingad. Blir riktigt skönt att få det vid gjort. Så då är jag fin i huvudet till vi ska till Stockholm i helgen.

Nä nu väntar boken så ni går ha det så gott så här på kvällskvisten

Inga kommentarer: