fredag 22 oktober 2010

Stockholm

ja idag åker jag och Lasse till Stockholm för att gå på seminarier, vi får en hektisk helg men jag vet att vi får massor av lärdom med oss hem.
Jag har packat det mesta och ska snart ner en snabbrunda för att köpa lite kattsand och lämna kks almanackan på djuraffären innan vi far.

Jag har verkligen sett fram emot denna helg för det kommer en gigant som heter Louie Carillo eller hur han nu stavar sitt namn.
Där kommer givetvis att vara massor av andra talare men just Louie är väl den som lockat mig mest.

Nu är det snart dags för op, bara sex dagar kvar, är inte det minsta nervös utan bara längtar efter detta. Och som alla andra som gjort denna op innan undrar jag varför har jag inte gjort den förr?
Många som jag berättat detta för är så glada för att berätta allt negativt de snappat upp och tror att de ska få mig att ändra mig så jag inte går igenom min op.
Men så fel de har, lyssnar inte på det örat utan ser bara med glädje fram emot alla mina kilo som försvinner.

Nä nu får jag raska på så vi kommer iväg idag, Lasse blir inte så glad annars.

Ha en trevlig helg.

Inga kommentarer: