fredag 8 oktober 2010

Redan fredag

och jag fattar inte vart tiden tar vägen,
är inte alls i samklang med här och nu i alla fall!

I morgon är det pyssel igen och det ser jag verkligen fram emot, ska bli så kul att få sitta ner och drömma mig bort i papper och dekorationer.
Har lite projekt på G men vet inte om det blir dem jag börjar på imorron.

Idag är det femte dan med flyt och det går riktigt bra, har inte fuskat nåt alls, jo lite i så fall, mjölk i teèt men om jag nu är så duktig och släppa allt annat så kan ju inte lite mjölk vara så farligt.
Ja det får vågen visa på måndag annars får jag nog offra den med ifall det inte går på nåt annat vis.

På söndag firar vi lillgrabbens 16 års dag.
Ska bli kul att träffa mamma igen och sen vet jag inte om det kommer nån mer.
Ja de är i så fall välkomna om de har vägarna förbi.

Nu ska jag äta lite frukost, och det får nog bli sparrissoppa med tanke på vilket ruskväder vi har fått idag.

Hörs gott folk

Inga kommentarer: