lördag 16 oktober 2010

Rusar iväg

gör verkligen tiden här hos oss.

Nu är det bara 12 dagar till jag ska in på op och varenda lediga stúnd är fylld med aktiviteter.
Om en stund åker vi ner till mitt älskade Skåneland. Vi ska först kolla när min bror kör stubbarace, har aldrig sett det så det blir kul. När vi känner att vi är nöjda med det så åker vi till Roy och grattar han lite. På onsdag fyller han 24 år. Herre jisses vad gammla mina barn börjar bli.
vi brukar alltid sova över men denna gången blir det över dan för imorgon komme min syrra hit.
Hon kunde inte komma när vi hade kalas för Mihailo så då kommer hon en egen dag!





Jag har letet efter en Rottweiler ett tag nu och om lite mer än en vecka ska jag iväg och titta på en hane som är 1 år. Ska bli så himla kul, det är inte säkert att han passar in hos oss men jag har i alla fall kommit så långt att vi ska kolla in honom och det är helt underbart.
Är så glad att jag trallar och sjunger av glädje att snart vara ägare igen till en rottis.
Ja som ni ser tar jag ut det hela lite i förskott men sån är jag.

Nu ska resten av famijen upp så vi kommer iväg idag.

Inga kommentarer: