måndag 11 oktober 2010

Middagsrast

och behövde få vara lite för mig själv.

Helgen har varit hektisk och då behöver jag dra mig tillbaka och bara vara några dar.
Men det går ju inte då jobbet ska skötas men min middag rår jag själv över.

Idag var jag och vägde mig och trodde kanppt mina ögon, jag lilla jag har lyckats gå ner fyra kilo på en vecka.
Helt otroligt, jag är så himla glad för det och nu känns det lite lättare att fortsätta med flytandet.

Igår hade vi kalas för Mihailo som idag flyller 16. Det var lagom kul att laga varm smörgåstårta och inte äta själv men de sa att den blev god så det får jag lita på.
Min lilla mamma kom men resten av släkten har jag inte hört av och det kan kvitta, jag trivs bra med min familj och de jag valt att umgås med.

I lördags var det scrap, men det blev bara Linda och jag denna lördagen. Förkylningar och olycksfall hindarade de andra men jag fick gjort bröllopskorten och även vara med i en födelsedagstävling som gick ut igår.
Hann med fyra bidrag så de kommer vid ett annat tillfälle när jag är hemma.

Ikväll ska jag fortsätta sticka på prinsessvantarna, har lite tankar om att hinna göra ett par till mig med och även raggisar till mig och Nelly innan vintern kommer.

Hörs en annan dag gott folkens för nu är nog min middag klar.

Inga kommentarer: