måndag 4 oktober 2010

Härlig tid nu

Ja nog är det lite märkligt allt, det spritter, poppar och hoppar i kroppen på mig.
Så som det känns när alla pratar om vårkänslor så känns det för mig idag.

Jag ser på allt med nya ögon och framför allt ser jag bara möjligheter och inte hindrena som förut.

Det har nog varit bra med lite låg profil och vila in detta nya, tänker fortsätta med det men har oxå lite nya saker på G.

Idag är första dagen som jag börjar på min flytperiod, spännande men oxå lite småjobbigt.
Pin som the big boss tant heter har gjort vårrullar och jag bara älskar det men kan och vill inte äta dem just nu.
Börjar jag ta lite här och lite där så spricker ju hela alltet med flytandet.

Lite kalas är inplanerade framöver för pojkarna, en stockholmsresa likaså och sen den stora förändringen som kommer i slutet av månaden.
Ni kan tro att jag längtar och bara myser för allt det underbara som kommer framöver.

Nä nu ska jag göra lite nytta igen så får vi höras en annan dag.

Carpe Diem

Inga kommentarer: