onsdag 1 september 2010

Lillördag

som många kallar onsdagen, vet inte om det bottnar att det på någe vis är mer tillåtet att ta en grogg eller två.

I alla fall så är det mitt i veckan och jag har börjat neräkningen till helgen.
Jag och Linda ska på scrapträff i Nol och jag ser verkligen fram emot denna helgen.
Är så länge sen jag var iväg och fick vara kreativ och ägna mig åt det jag tycker är roligast.
Igår satt jag och gjorde två julkort efter skisser som jag hittade på nätet.
Så himla kul och de blev så superfina i rosa, kanske inte den julfärg du tänker på.

Så kväll ska jag leta reda på alla mina julpapper och verkligen skapa loss lite egendesignade julkort.

Ikväll är det fotboll för hela slanten, Nelly ska prova på spela för andra gången i sitt liv, hon tyckte det var kul sist så jag hoppas hon fortsätter att spela.
Bra att ha någon aktivitet vilket hon inte haft på länge.

Mihailo har match i Växjö och Lasse får köra på dem, jag är på jobb så denna matchen missar jag.

Nä nu får jag göra lite annat smått och gott innan jag ska iväg till kneget.

Inga kommentarer: