måndag 13 september 2010

Måndag

suger på ordet för att känna efter vad jag kan få ut av det,
orörd vecka ligger framför mig och så många spännande saker som kan hända.

Tre saker har jag redan planerat in sjukgymnasten, syfestivalen i Borås, och BBS i Halmstad.
Men nån liten mer sak finns det plats till innan veckan är full, det får inte bli för mycket.

Idag är det riktig höst, regnet öser ner och vovvan ville absolut inte gå ut, hon är lite finkänslig av sig.
På ett sätt passar det mig med att slippa dra på regnisar och asa runt men jag vet att jag mår bäst när jag fått min morronrunda.

Jag stickade lite igår för att testa hur axeln fixade det och visst känns det lite men jag kan nog sticka lite idag med.
Får bara inte ta så många varv så går det nog bra.

Jag skulle hunnit planerat matsedel igår för hela veckan men det kom bort i allt städande, får nog sätta mig idag och se vad vi ska ha för mat resten av veckan.
Tänkte att på det viset kommer jag från småhandlandet som vi just nu har kommit in i.
Är inget bra för ekonomin att handla var och varannan dag och dessutom finns det ingen anledning heller att vara så dålig på att planera.

Nu ska barnen upp ur sängarna och jag in i duschen för att sen ta fatt på denna dan.

1 kommentar:

Linapyssel sa...

Heeej på dig!!

Hoppas allt är bra och att ni kom hem ordentligt efter träffen!

Jag går fortfarande och myser efter allt roligt och har fått så mycket tack för allt! Du får gärna komma med en utvärdering om det är något som kan förbättras eller så. jag tar med mig allt till nästa år!! Det var väldigt roligt att ha er med ska ni veta! hälsa så gott!!
kramar Lina