tisdag 14 september 2010

Idag

är det mycket på att göra listan innan jag kommer till jobbet.

Ska hämta frallor på stans ena kondis, sen vidare till en grossist och hämta te ljus.
Är helt slut på jobbet och idag är det verkligen väder att tända lite ljus och få mysfaktor.

Sen vidare till djuraffären Djurmagasinet för att hämta lite kattmat. Igår ringde Lennie och har lite mat till mina kisar.
Jättesnällt att jag får ta del av den mat han har, mina katter gillar det verkligen och min ekonomi med för den delen.
Tack Lennie

Sen fräser jag vidare till jobbet och gör mina timmar där, hem och kolla på Mihailos match, håller tummarna redan nu att det blir vinst.

Det blir ingen mat hemma för min del idag så jag får äta senare på jobbet, men det är inga problem, finns ju massor av gott att äta där.

Har haft en slö morgon, efter jag gjort alla djuren hoppade jag tillbaka i sömnlådan och läste och slumrade om vartannat, är inte bra att lägga sig tidigt.
Får så dålig sömn då och trött och hängig dan efter.

Men nu får jag dra iväg här så fort min lilla röda går.

Ha en toppen dag och se möjligheten som bara ligger och väntar på dig!

Inga kommentarer: