torsdag 14 januari 2010

Torsdag, ja

en helt vanlig torsdag är det idag.

Det känns som om våren är på väg på nåt konstigt vis, ljuset är annorlunda än innan jul och fåglarnas kvitter möter mig när jag är på väg till bilen.
Kanske är det så att det spritter lite extra i kroppen på en annan?

Hittade en så fin kort skiss på en annan blogg som jag ska försöka efterapa på lördag när jag ska pyssla lite.
Har lagt in adressen där jag hittade skissen.
http://carinaspysselsida.blogspot.com/2010/01/veckans-skiss.html


Det blev visst inget långt inlägg idag, en kompis kom inom, så nu blir det en tepaus och lite prata av. Härligt jag gillar spontanbesökare.

Nellys handledsvärmare i lite glittrigt garn, så jättefina men om de värmer är en annan femma.

1 kommentar:

Pattajj Tjjejjen sa...

Dom äe ju´h sheeta shöööna;)
Tack moschan..
Pöss pöss!!
Kramar..
Pattajj Tjjejjen