lördag 9 januari 2010

Hemma igen

från Halmstad.

Idag fick det bli en tur dit då Lasse var tvungen att köpa nytt batteri till bilen.
Det andra har gjort sitt så att säga.
Jag var ju inte sen att hänga på för ville ha lite nytt till mitt kortmakeri, hittade två promarker pennor, 3 stämplar bland annat en Sarah Kay som jag länge har velat ha, en stol så alla mina Magnolia sittande stämplar kan sitta, har inte riktigt gillat mina lösningar innan men nu är jag mer än nöjd med stolen.
Den tredje stämplen är Tina Wenke en så underbart fin stämpel med två små björnar.
Fick med lite enfärgat papper så imorgon ska här pysslas lite kort.
Ville köpt lite mönstrat men kände att jag inte hade ro att titta så noga.
Det är inte Lasses favvobutik så att säga.

Efter Biltema blev det EuroStop och lite småkikande i diverse affärer och en matbit innan vi styrde bilen hemåt.

Lindas lila Jack Russel är hos idag då de är på Disney on Ice i Göteborg.
Mina hundar är sådär glada för Ozzy, han är livlig och vill busa mer än vad de tycket är ok.
Ja Jenny skulle aldrig få för sig att busa, hon är ju en liten dam!
Roly tycker det är ok en stund men sen tappar han tålamodet.
Ozzy har inte så kul här hos mormor och morfar.

Det börjar bli dags för lite mat här i huset, ska göra lite tacos.
Gott och enkelt att laga.

1 kommentar:

Pattajj Tjjejjen sa...

Du tack,
Du är underbar;)
Jag skulle kunna ha mera kul men man gör det som passa in i huvudet...
Just nu,
Pattajj Tjjejjen.
Så nu ska jag pattajja tjou balou;)