fredag 29 januari 2010

Fredag

ja så är det ju idag, härligt.
Veckan har gått snabbt som attan så jag ska inte klaga.
Men jag längtar lite tills i morgon när det är pyssel.
Är så länge sen så det ska bli kul att träffas igen och bara gotta sig bland alla papper.

Igår blev det jag färdig och ringde till Biopaten Eva. Ska dit den 10:e för en helhetsundersökning.
Först hade jag tänkt ta en snabbtest men vi kom fram till att det är nog lika bra och göra en grundlig undersökning.
Blir spännande att se vad hon hittar för galet på mig.

En vän Eva-Britt har börjat blogga, hann inom hennes blogg hastigt i morse och gillar det hon skriver, många goa eftertanke skrivna saker.
Ska länka till hennes blogg här sedan för hennes ord är väl värda att läsa och grunna på.
Lycka till Eva-Britt med bloggandet.

Jag har kommit igång med mediterandet igen, har hattat lite hit och dit ett tag men märker ju hur väl jag mår av det.
Och så har jag blivit så intresserad av Regressioner, läser en helt underbar bok av Kristina Wennergren.
Så längre fram i vår ska jag försöka hitta en teraput som håller på med regressioner och göra en behandling.
Tror att många knutar kan lösas upp då som gör att jag har valt som jag gjort i vissa situationer.
Men tills dess får jag nöja mig med att läsa boken.

Dags att göra lite mackor igen,
Trevlig fredag på er alla

Inga kommentarer: