onsdag 27 januari 2010

Inte min

dag idag.
Känner att jag inte skulle åkt till jobbet utan stannat kvar hemma och bara tagit vara på mig själv.
Det är så lätt att vara efterklok.

Har suttit och lyssnat lite på gla musik här och hoppas på det viset få lite gladare humör.
Tack för att Spotify finns, där kan jag verkligen hitta all min goa musik som gör allt lite lättare.

Snön yr ute och det kommer lite vind emellan åt.
Men om det blir nåt av ovädret som de lovat är jag tveksam till. Men visst är det bra att de har beredskap ifall det nu behövs.
Gör ju inget om det blir bättre väder tills ikväll när jag ska till Växjö. ser fram emot det att få träffa goa glada people som vill ens bästa. Hur gott känns inte det!

På lördag är det pyssel igen, känns som väldigt länge sen sist så det ser jag fram emot.
Funderar bara på vad vi ska ha för mat med oss jag och Nelly, har lite idètorka just nu.
Tips på enkel och god mat mottages tacksamt.

Inga kommentarer: