måndag 28 maj 2012

Nu är det kväller

här i alla fall början på kväll. Jag och guben har precis kommit in efter en lagom lång promenad med jycken. Hittade så fina hundkex och lupiner så det fick följa med hem en bukett som nu pryder bordet i tv rummet.

Ska snart ta en kopp te till och se om jag kan få ihop lite av skolarbetet, spännande detta om jag kommer lyckas så som mina kamrater vill att det ska stå så jag inte hittar på något eget som inte stämmer.

Jobbedag i morron med sen är jag ledig onsdag och på kvällen är det stickcafé och jag ska för första gången prova att färga garn. Kommer att bli himla kul att prova på.

Nu får jag nog slita mig härifrån och göra lite nytta så det jag har tänkt mig blir klart i tid, sista dan är ju på torsdag med skolarbetet och dagarna går fort

Ses och hörs govänner

Inga kommentarer: