torsdag 31 maj 2012

Ingen vanlig dag idag

nä för det är Diddes treårsdag, funderar lite på vad för gott vi ska köpa hem till honom, han gillar ju allt så det är ju inte svårt egentligen.
Men vill ju ändå att det ska vara lite extra idag.

Håller på att väcka barnen och det går sådär, de sover som tusan och det blir en del tjat på dem innan de kommer upp ur sängen.
Ska kanske prova ett glas vatten fast då får jag nog ladda gympadojorna och kuta attan.

Idag ska sista redovisningen lämnas in och sen är det bara skolavslutningen kvar måndag och tisdag. Ska bli gott att få några veckors ledigt och hämta andan.

Igår var jag i det otroligt vackra stationshuset i Bor, som vanligt god fika och en helt underbar efterrätt som jag bara inte kan motstå, tänk om jag skulle kunna ficka till den själv här hemma, men det är nog bara jag och Lasse som skulle äta den. Är ju lite halvfarligt med nya maträtter, mamma kan ha gömt nåt oätligt i dem!

Nä nu ska jag fortsätta väckningen här hemma så får ni ha det så gott



Inga kommentarer: