måndag 28 maj 2012

allt har sin tid

lavendel i vilt tillstånd



Riktigt så fina är inte mina lavendel ännu men det kommer, det kommer.

Idag har jag suttit med skolarbete en stund här på morgonen och det lär väl bli några timmar ikväll med. Hoppas att jag får ihop det eftersom det är jag som är ansvarig så har jag inte mycket att välja på.
Men om en vecka och en dag är det sommarlov, fatta hur jag längtar.
Men antagligen får vi någon uppgift som ska klaras av under sommaren om jag känner mina lärare rätt.
Fast å andra sidan varför skulle jag inte klara det.


Ikväll är det dags att fixa till räkningarna och även att anmäla Didde till den stora utställningen i Borås, blir spännande att se ifall han går lika bra i år som förra året. Men det tror jag. Hur som helst ser jag fram emot kennelträffen. Att få komma iväg ett par dagar och bara vara, prata hund och ha trevligt. Sånt som passar mig som handen i handsken.

Ha det gott ni kära vänner där ute så hörs vi vid ett annat tillfälle

Inga kommentarer: