torsdag 8 juli 2010

Jaa

så jäkla lyckad blev kvällen.

Blev upphämtad vid kvart i sju av en smått stressad Anette och Magnus. Ner till hembygdsparken och hittade resten av tjejgänget.
Precis när vi fått ut våra filtar så började denna underbara duktiga tjej Elin Ruth Sigvardsson att ta ton. Jag säger bara vilken röst och karisma hon har. Hon kommer att komma långt med sin underbara sång och sin lite udda och speciella stil.

Kände bara Anette och Viktoria sen innan men de andra sju tjejerna var bara så underbart goa.
Bjöd på sig själv och precis samma humor.
Gott att äta och gott vin till och dessa underbara kvinnor som bara bjussa på sig själv.
Kunde inte bli bättre.

De skulle vidare till puben och kolla fotboll men jag valde att åka hem, jobbedag att ta hänsyn till.

Jag kollade andra halvlek med grabben och jippi Spanien vann mot Tyskarna. Helt underbart att dessa små spanjorer fick till ett mål både sonen och jag höll på detta laget.

Till helgen kommer sonen och sonhustrun hit, annars var jag medbjuden till puben för att fira in att nästan alla går på semester.
Kommer att bli drag men jag får va med en annan gång.

Nä nu får jag nog äta en liten bit för att sen komma iväg.

Inga kommentarer: