tisdag 6 juli 2010

Full av energi

känner jag mig just nu,
Har precis skurat av stora toan och nu ska jag börja på lilla toan och sen kanske nåt mer som behöver putsas av.
Ska ta en långrunda med jyckarna med lite senare.

Var inom hos Anette på Hobbykeramik och fick lite energi, och även igår när jag träffade massor av trevliga damer som bara delade med sig av positiv energi,.

Är så lyckligt lottad just nu för den biten.

Annars har det varit en tuff tid och jag räknar med att det inte är över ännu, men jag kämpar mig igenom liten bit i taget och hoppas snart hitta en lösning på allt som jag funderar över.
Hoppas få tid över på min semester att bara andas och vara jag, ska även åka iväg ett par dagar för egen maskin och bara tänka på mig själv.

I morgon har vi Sommar i parken och jag blev inbjuden av några att dricka lite vin och äta gott.
Klart att jag hakar på, är just det jag behöver nu.

Nä nu får jag allt sätta fart ifall kvällen inte bara ska rinna iväg utan att nåt blir gjort.

1 kommentar:

Tina sa...

UNDERBART!!!
Kram Tina