söndag 18 juli 2010

Hälsa på

Nelly i Varberg ska vi göra idag.

Lasse stressar som f-n för att vi ska komma iväg innan vi fått kläderna på oss.
Men här sitter jag i godan ro och försöker skapa lite lugn och ro innan vi ska köra.
Hade tänkt hinna med en dusch och sen packa badkläderna, vet ju inte alls vad det är för väder där och havet ligger inte alls långt ifrån kollot.

Igår fick jag äntligen upp min dagbädd. Den är så jädrans fin, fotade men hittar inte sladden så jag kan ladda över bilderna.
Får höra med Nelly var hon har lagt sladden, är lite handikappande att inte kunna ladda över bilderna.

Jag undrar om jag får mina semesterpengar efter semestern i år med eller hur det blir.
Ja hur som helst nu får jag nog gå och äta lite innan gubben får spel på riktigt på mig.

Inga kommentarer: