fredag 16 juli 2010

Bara timmar kvar

tills semestern är här.

Så jäkla underbart fyra långa varma underbara lediga veckor att bara fylla med det jag känner för stunden.
Har planerat in en dag och det är en utflykt på torsdag med Linda och familjen. Då ska vi till Eks lilla bod och sen vidare till Appladalen och även till Lustgården.
Blir en givande dag.

Den 26 fyller Isac sex år så då blir det kalas men annars är det blankt papper.

Funderar på en tur till Skåne till kompisar och syrran och son.

Så ikväll laddar jag grillen med en god flintastek och ett gott vin förhoppningsvis.
Köpte Tre Apor förra helgen så det passar att ta fram ikväll.

Nu ska jag rusa igenom duschen och sen frulle innan jag drar till de sista timmarnas slit.

1 kommentar:

E-B sa...

Önskar dig den skönaste av alla sköna semestrar! Ska googla på ställena du nämner, låter intressant o kan bli framtida utflyktsmål även för mig. Kram kram!