onsdag 16 december 2009

Vintern

Håller i sig och mer snö är lovat, så gött det kommer att bli med lite mer snö, lyser upp så fint och jag och hundarna kan ut och gå i skogen för snön lyser upp så fint.

Nu är det snart bara en vecka kvar till jul. Det ska bli härligt, sonen kommer upp så vi ska alla träffas hos Linda och fira jul.
Skönt att inte behöva åka så långt och vi kan fira med barn och barnbarn.

Det har varit lite underligt att stödja så smått på benet idag, inte haft lika ont som i går och inatt då jag inte kunde sova nåt vidare.
Tur att det finns tv och böcker att tillgå vid såna tillfällen.

Detta huset hittade vi i somras och det skulle ju inte vara helt fel att få äga.
Finns gott om plats till mig och mina djur och fisekvatten i närheten till Lasse.
Är ju viktigt att få drömma för att uppnå sina mål. Ialla fall står det så i alla böcker jag läser om personlig utveckling. och det tror jag stenhårt på.



Om en stund är det bonde söker fru så jag ska plocka ihop te och nåt gott att knapra på. Får se vad som finns i gömmorna.

Inga kommentarer: