lördag 19 december 2009

Snön som faller

ute nu är underbar.
Önskar bara att jag kunde föreviga det med kameran.
Tonåringarna är som barn på nytt och härjar hej vilt med snöbollskrig, pulkor och snöänglar.
Själv är jag på jakt efter mina termobyxor, undrar vem som gömt undan dem? Kan det månde vara jag själv?

Var en härlig runda på stan idag och gjorde de sista inköpen, är bara maten som fattas nu och det tar jag en dag i veckan.
Är så underbart att ha allt klart och slippa trängas runt de sista dagarna.
Och förhoppningsvis så blir alla glada för denna julen få de det som står på önskelistan.

Men det är väl så det ska vara, det man önskar ska man få.

Jag håller på att leta sponsorer till Hälsomässan som ska vara i Ljungby till våren. Hoppas att det kommer många för jag ser verkligen fram emot denna mässa.
Tänk att vi i Ljungby ska ha vår första mässa med andligheten på temat, ska bli så himla kul.

Jag är själv inte delaktig utan bara ett bollplank som försöker hitta utställare.
Det är Pyret på Det Blå Huset som ordnar det hela.

Nä nu ska jag göra mig lite gott te och sedan ta och ge kroppen en ordentlig glad dans.

Inga kommentarer: