måndag 14 december 2009

10

dagar kvar och jag bara längtar som ett litet barn.
Älskar allt som har med julen att göra, mysa, tända ljus, dricka glögg, gå långa promenader, umgås med barnen, spela spel och ja vad mer kan man säga.
Det som inte är gjort då kan man vara utan och jag har ju allaredan allt klart nu så jag hinner både mysa och ha det gott.

Nelly är hemma idag från skolan, hon har ont i halsen. Hoppas bara inte det är halsfluss.
Ja vi får se under dagen hur det utvecklas.

Jag ska försöka få ihop mina filt hjärtan nu och sen blir det till att sticka på Nellys mössa.

Snön lavar ner så vacker, just nu skulle jag vilja ha ett uterum med vedeldad kamin i och få sitta där och se allt det vackra naturen visar oss och speciellt idag när snön faller ner.

1 kommentar:

mia sa...

hallå ANKI!!!
Im back..http://lill-fiasblogg.blogspot.com