tisdag 15 december 2009

Min lilla sötnos

är sjuk igen.
Hon blev kass i söndagskväll och idag ska hon iväg till läkaren.
Måste kolla så det inte är halsfluss igen.
Är så trist med denna j-vla sjuka som hon får titt som tätt.
Hade turen att själv få tid samtidigt till en ny kortison spruta i knäet.
Är länge sen jag fick förra men nu går det inte längre.

Så gott det vore om jag fick min gastric bypass nu för jag tror att värken hade försvunnit om inte helt så ialla fall en hel del.

Så idag är det lungt här men bokläsning och stickning framför tv som sällskap till Nelly.
Blev klar med hennes mössa igår så nu är jag på och stickar på schalen igen som jag började på i somras.
Ska göra klart en massa halvfärdigt innan jag börjar på nytt, tanken är där ialla fall sen får vi se hur det går.

Det är fortfarnade vinterland ute,så när Lasse kommer hem från jobbet så är det jag och hundarna som tar en långrunda för att bli av med en massa energi.

Ha det göttast

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!
Nä, stackaren!! Hoppas det gick bra hos läkaren!!
Du har inte hört mer om operationen då ?
Va rädd om dig vännen!
Kram Tina