torsdag 29 oktober 2009

är snart denna veckan slut.
Jobbar idag med innan helg, tagit semester imorron.

Jag ska åka ner till sonen och hämta hem minsta dottern.
Hon har varit där nere sen i lördags så nu får hon komma hem så jag får träffa henne lite innan skolan och allvaret drar igång igen.

Jag har röjt ut lite från min klädkammare här inne och flyttat in pysslesakerna där. Inte stor plats men en liten vrå för mig själv.
Denna veckan har varit lite mer lustfylld och pysselglad änn förut.

Många julkort har sett dagens ljus nu och fler lär det bli.
Imorgon när vi ska till Hässleholm ska jag inom den nya pyssleaffären och se om det finns nåt av inresse.
Håller tummarna för jag behöver lite nya papper och en ny stämpel skulle inte heller sitta fel.

Dags för meditation innan jag får dra till jobbet.

Ha det bäst

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!
Å, kan du inte lägga ut några julkort här? Så nyfiken. Såg din bakelse du gjort =) De är jätte fina. Jag har köpt Fake Cakes.. eller hur det nu stavas...fniss.. jag har fått dille på dem =) Nu vill jag jätte gärna få fatt i ett fint våningskakfat!!
Inte helt säkert jag kan vara med på pyssel dagen.. men jag säger till Mia när jag vet =)
Ha en underbar Halloween helg!
Kram Tina