fredag 16 oktober 2009

Helg

är det nu om några timmar, helt underbart.
Imorgon kommer min syster hit för att fira Mihailo som fyllde år söndags.

Jag vet inte riktigt ännu vad jag ska laga för middag.
Lutar åt biffar med skinka och ost emellan eller den goda soppan som vi alla gillar i familjen.

Ska ner och köpa nya innegympa skor till Mihailo. Helt plötsligt är de gamla för små. Hoppas nu de har några som faller i smaken då han är svår att köpa skor till.
Men eftersom vi bara har Intersport i stan så finns det inte så mycket att välja på.

Jag bir så jädrans förbannad på vården.
Jag har satt mig på kö för gastric bypass op 06 men tackade ner två gånger. Var inte säker på om jag ville eller vågade.
Men i våras bestämde jag mig när de undrade om jag ville stå kvar i kön.
Jo men nu så börjar jag om på ny kula med läkarbesök och ny köplats.
Ingen kan svara på mina frågor om att söka operation i annat landsting.
Har bara fått ett helt kort brev att jag ska bli kallad till ny läkarundersökning och det ska ske inom 3 månader. Men från vilken datum?

Ja de har verkligen fått mig till att kriga om de nu trodde jag skulle hålla mig lugn,
Jag ska kämpa mig till en operation inom snar framtid.
Det är bara att försöka ha ångan uppe så får vi se hur det hela avlöper.

Nu ska jag fylla på min tekopp och sätta mig en stund att läsa innan det är dags fr meditation.

Ha en bra dag alla

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen !!
Det rätt!! Du har powern som du behöver.. ta fram den & ge dem en faight de sent glömmer!!!
Va duktig du är som håller din meditation uppe. Det va längesen jag mediterade =( Ha en underbar helg & ha det så mysigt med din systers sällskap!!
Stor kram till dig!!!!
Tina