måndag 12 oktober 2009

Ny vecka

och nya utmaningar att ta itu med.

I lördags fick jag äntligen fotat i butiken Mellan himmel och jord.
men givetvis har jag inte hittat igen sladden för att kunna ladda över bilderna.
Det är så in i hundans rörigt här hemma nu när vi målar om överallt.
Inget är på sin plats längre.
Men fint blir det.
Denna veckan blir det klart i köket.
Och sen går vi vidare antingen i hallen eller Nellys rum.
Får nog höra lite vad Lasse är sugen på och om Nelly har bestämt sig när det gäller vilken färg hon vill ha.

Idag börjar älgjakten så då blir det inga hundrundor i skogen den närmsta veckan.
Jag har ingen i släkten som jagar så vi lär inte se röken av något älgkött.
Men det spelar inte så stor roll för jag klarar mig bra på grisakött.

Oj som tiden kan rusa iväg, ska göra mig klar och dra till jobbet nu.

Tjingeling alla gosiga där ute

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!!
Du är så söt.. fart & fläkt!!
Va skönt när ni blir klara med huset. Det är jobbigt att leva mitt i röran.. men som du skriver.. det blir fint när det är klart.. & då kan det ju va värt det =)
Hoppas du får en underbar vecka!!!
Kram Tina