måndag 2 november 2009

Är så

glad för att den flytande rosenroten jag köpte på mässan i Bjärnum är så himla bra.
Jag har tagit den en vecka och min glädje är på väg tillbaka och framförallt energin.
Finns att köpa här: www.ecoop.se

Jag och Linda var och köpte en årsförbrukning nu när vi ändå var i krokarna i fredags.
Ja vi hann med en hel del på våran lilla resa till Skåneland, jisses vad jag saknar Skåne och den saknaden bara anfaller mig så här rätt upp och ner.

Vi var inom Mixhuset i Hässleholm för att köpa papper till Scrapbookingen, fanns inte så mycket men lite blev det allt. Han ska ta hem mer så det ser jag fram emot.
Sen landade vi på Prästbostället. Har inte förut varit i deras nya lokaler men fint var där men en hel del av charmen försvann när det flyttade in till Kristianstad.
Ett besök på panduros återförsäljare vart det lite tid till med. Men där fanns absolut inget, trodde han sku lägga ner men nej då så var det inte.
Hur kan det säljas något när affären är nästan tom??
Vart också inom blomsteraffären Blomm.A.T.T tror jag det hette. Ligger i Vinslöv och där kunde jag knappt slita mig.
Där var så himla vackert och så myckt fint.
Var bra priser så jag kommer tillbaka när kassan är stadd igen.

I helgen har jag haft barnbarnen här annars tagit det lungt.
Blir inte så mycket gjort när de trollungarna är här.

Men igårkväll virkade jag till en bakelse och ikväll ska jag fixa det sista på tre som är klar. De ska ut till försäljning inom ett par dagar så jag hoppas hinna med det som jag har föresatt mig.

Har massor av julkort som jag skulle behöva fota, hinner inte nu så det får bli senare i veckan. Har varit så slarvig med fotandet men kan ju inte va bra på allt. Men visst skulle jag vilja vara det.

Nä nu får jag åka och köpa kattmat innan jag ska till slitet. Hoppas bara att mitt goda humör håller hela dan och där finns kvar till familjen när jag kommer hem

1 kommentar:

Tina sa...

Underbart <3<3<3<3<3
Stor KRAM till dig vännen