lördag 21 november 2009

Inte alls

i form, denna influensa eller vad för skit jag nu har fått tar snart knäcken på mig.

Har så ont i halsen just nu och hostan är inte att leka med. Vill så mycket men orkar inget.
Har suttit uppe en halv timme nu men ska snart gå och lägga mig igen då jag känner mig yr och matt.

Idag är min kompis Berit på Ljunggården i Ljungby och säljer sina alster, skulle så gärna vilja åka dit och se på hennes fina saker.
Men det är nog inte att räkna med, skulle behöva åka upp till Eks lilla bod och handla mer garn.
Mitt bakelsegarn är snart slut och jag räknar med att när jag blir pigg i veckan ska det virkar som bara den till kattens dag.

Nä nu ger jag mig för denna gången
Ha det bäst

1 kommentar:

Tina sa...

Hej snuttan!!
Nä, fy.. krya på dig vännen!! Min son har varit sjuk i en vecka nu.. hosta, feber halsont.. själv stoppar jag i mig hälsokost för fulla muggar & peppar peppar.. än har jag klarat mig!! Träffar ju dagligen människor som hostar & fräser..
Vila dig mycket nu min fina vän!!
Tänker så mycket på dig ska du veta!!!
Saknar våra meditationer vi hade.. du, jag Ulla & Mia!! Det va så mysigt!!!
Kram Tina