söndag 8 november 2009

Söndagsmys

är det här för fullt, går i morgonrocken fortfarande och ska snart sätta mig och sy ihop lite bakelser.
Har tre på G och sen blir det nog att försöka göra några tändsticksaskar.
Har inte gjort några ännu och om två veckor ska jag stå i den ena djuraffären vi har här i stan.
Det är Kattens dag och jag ska informera lite om KKS och sälja lite almanackor.
De är så fina bilder i almanackan och jag är riktigt stolt att få stå som representant för det fina arbete som mina kolleger gör. Just för tillfället gör jag inte så mycket själv, men jag hoppas att inom en snar framtid kunna göra mer för dessa kisar som behöver både mat och husrum.

Idag är det farsdag. Vi firar inte så mycket, Lasse fick fem trisslotter och två var det småvinster på. Lite kul så han kan hämta ut nya lotter och få skrapa lite mer och då hoppas jag på storvinsten.
Vi ska äta lite gott ikväll framför tv sen får det vara bra med firandet för denna gången.

Nelly är hos kompis och härjar för fullt. Hon var hemma en snabb vända och stack innan förmanings orden duggade tätt, ja ni vet tacka för mat osv..

Nu får jag nog ta mig i kragen om det ska bli några bakelser,

Ha en underbar söndag

Inga kommentarer: