torsdag 9 juli 2009

Snart Semester

och det känns så härligt,bubbligt och glatt i hela hjärtat eller i kroppen får jag nog säga.

Jag går av på söndag kl 16 sedan är jag fri i 4 veckor. Ja, jag vet att de veckorna går så supersnabbt.
Har lite inplanerat så något vettigt ska jag allt göra.

Den 25 ska jag på retreat dag, ser verkligen fram emot det. Spännande då jag aldrig har varit på det förut.

Ska även på min dotters, hennes sambos fest. De fyllet 25 i år och Isac fyller 5 så det blir sammanslagning av deras firande.

Roy gifter sig den 31 denna månad så det blir en liten utflykt till Skåne och fira dem.
En scrappträff är också inplanerad.

Så ska jag umgås med min egna familj och det är ju det viktigaste.

I går var jag och Lasse i Hembygdsparken och lyssnade på 4 välsjungande tjejer, ja de spelade så in i norden fint med.
Abalone Dots heter de. Har gett ut två cd och fått grammis.
Jag vill ha deras Cd. Får nog kolla om vi kan hitta den någonstans.

Tills dess får YoyTube duga.




Jisses vad soffan skriker efter mig, har inte legat där på flera dagar och slappat så ikväll är det nog dags för en liten bensträckare.

Ses och hörs

Inga kommentarer: