söndag 19 juli 2009

En vecka

har redan gått på min semester.

Ja,ja det är lika för alla och jag har trotts allt hunnit med en hel del på denna vecka.

Jag och Linda var iväg idag och loppisfyndade. Hittade äntligen en sådan stol jag vill ha i trädgården. Men hittade inget bord idag så där fortsätter sökandet.
Köpte också ett par yrsnygga linnehanddukar. Vet inte ännu vad jag ska ha dem till men någonstans kommer de nog till användning.

Igår var vi hos Linda och Sebastian på kalas. De har fått så fint hemma hos sig med ny färg på väggarna. Dessutom hade hon en så god buffè med en massa gott att äta.
Jag fick träffat min syster och bror och det händer ju inte så ofta. En trevlig eftermiddag och kväll.

I morgon ska vi hälsa på lillan, hon är på kollo utanför Varberg. Får ju hoppas att jag hittar dit, ingen enkel uppgift då jag inte har något lokalsinne.
Vi ska även hämta hem Mihailo som är i Göteborg hos en kompis.
Är det fint väder går vi på Liseberg och kollar på Lotta.
Håll tummarna att solen är på vår sida.

Nä nu får jag ta tag i tvätten och få hem den från tvättstugan. Jag hatar att springa fram och tillbaka, Lasse brukar sköta det men med den ryggvärken han har idag går och sitter han mest och ojar sig.

Inga kommentarer: