onsdag 22 juli 2009

Ikväll

är social samvaro som gäller.
Ska bli så himla kul att komma iväg en stund och prata lite med likasinnade.
Känner att jag håller på att dega ihop och bli liten och grå för tillfället.

Hade tänkt sitta ute lite i min fina stol som jag fyndade och sticka, men nu när jag har tiden så kom regnet.
Men jag fick i alla fall sitta ute och vid sextiden i morse och läsa tidningen. Härligt.
Jag älskar tidiga mornar när det bara är jag vaken och då få gå ut och lyssna på alla ljuden från fåglar och susande träd.

Mina beställda shabby bokstäver är klara, så de kommer nog i slutet på veckan, håller tummarna för det.
De kommer att bli så tjusiga när vi fått klart där jag ska ha dem.
Ska beställa fler av Ida men just nu har hon stopp i leveranserna. Men i Augusti ska jag ha till Nelly och Mihailo med.

Nä nu ska jag koka mig en god kopp te och sedan slappa i soffan med den underbara boken Stekta gröna tomater.

Höres alla goa vänner

Inga kommentarer: