fredag 17 juli 2009

Lite Kattkommando Syd jobb

har jag gjort idag.
En kille behövde få in en hona med 4 små underbara dunbollar.
Mamman skygg så jag for ner med fällan.
Bara en timme efter ringde han och sa att mamman gått in i fällan och nu är hon och ungarna i trygghet i deras källa.

Men han behöver hjälp med att hitta någon som kan ta hand om honan när ungarna är stora nog och även bebbarna behöver husse och matte.

Så om det är någon som kan hjälpa till så hör gärna av er.

Denna fina kisse finns på Lenas sida på kks, visst är hon underbart vacker lilla Siv.

2 kommentarer:

Tina sa...

Åååå, Ankie!!! Vad jag vill ta hand om dem allihop!! Men tyvärr har jag inte möjlighet :-(
Jag fick ju en av mina katter genom KKS. Hon är helt underbar. Jag kommer att fortsätta ta katter därifrån när det blir dax!!
Du gör ett betydelsefullt jobb Ankie!! Säg till om jag kan hjälpa till på nått sätt!!!
Kram

Carina sa...

Hej!
En väldigt vacker katt och ungarna är nog inte sämre.Hoppas alla får goda hem så småningom.
Vill tacka för din hälsning hos mig det gläder mig oerhört!
Kram!