tisdag 21 juli 2009

Lotta på Liseberg

var jag och gubben på igår.
Trodde först inte att det skulle bli nåt, vädret, jag det räcker väl att säga så.

Så vi tog en liten tur till Delsjöns koloniområde. Jag vill ha en koloni där. Snacka om ett mysigt område. När vi hade gått runt där en timme eller så åkte vi till femmanhuset och åt lite god buffè.
Vid sextiden anlände vi till Liseberg och bestämde oss då för att gå in och kolla nu när vi ändå var där.

Hittade plats långt fram men vi fick stå. Men tiden gick så snabbt och när det var paus så sjöng artisterna en låt(lite bonus).
Och som jag sjöng, har ingen sångröst men vaddå, där är det ingen som känner mig så då kan jag gapa på hur mycket jag ville.
Tack och lov att de hade allsångerna textade annars hade det inte varit många rätt.

Så halv 10 styrde vi kosan hemåt och fick då sonen med oss samtidigt. Varit där uppe sedan i lördags hos kompisar.

Så nu är jag lite halvdegig men ska lura lite på soffan så går det nog bra resten av dagen.

Inga kommentarer: