lördag 20 juni 2009

Så har

midsommar passerat och det lullar på i vanlig ordning.
Vi var och spelade minigolf i Halmstad och käkade lite glass, gick på stranden en sväng. Blåste men det var härligt.
När vi kom hem dekorerade vi denna godbit och åt framåt kvällen.
Nelly och Mihailo gillade den verkligen och tog om båda två. Men Isac ville bara ha knäckebröd så det blev hans kvällsmat. Idag har jag och mina flickor varit och pysslat. Jag och Nelly ska ner och pyssla imorgon med så sakerna fick stå kvar.
Är så pyssel sugen så det passade aldeldes utmärkt att det är långhelg så vi hinner med en del.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Lasse har bäddat rent så det är så härligt frasigt att krypa ner.

Tjillevippen

1 kommentar:

Tina sa...

Hej hopp snygging!!! Mmmm.. den såg mycket god ut!!! Smaskens!!!
Hoppas allt är bra med dig!!!
Kramiz Tina