tisdag 16 juni 2009

Oj vad det

händer massor nu då.

Först skolavslutning för barnen. I år var jag bara med Nelly i kyrkan.
Grabben går på högstadiet och då är inte föräldrarna välkomna. Men i år var han inte med pga operationen han gjorde i början på veckan.

Sedan for jag och gubben till Stockholm. Men där regnade det bara, inte alls kul.
Vi gick vilse på fredagnatten när vi skulle hem från City så efter en timmes traskande tog vi Taxi. Och han körde oss rätt på bara några minuter.
Men vi åt gott hela helgen i alla fall.

I kväll har jag varit på Afrodans och svängt loss.
Tjejen som höll i det var helt suverän. Hoppas att hon vill hålla fler gånger med oss. Känns som om det var helt rätt för min del.
Lite stel och dålig takt känsla men annars funkar det bra.

På torsdag ska jag på Rosen behandling. Ser jag fram emot, känns som en hel evighet sedan sist.
Och i helgen så ska jag pyssla lite med mitt kortmakeri.

Nu vill Nelly ha datorn så jag får avsluta här.

Inga kommentarer: