torsdag 11 juni 2009

Butik Unik

har jag och Linda varit och hälsat på.
Tack Malin för ditt trevliga mottagande.
Där var så mycket vackert så ögonen gick i kors på mig, total kortslutning. Men fick köpt lite te och en fin skylt som jag kan skriva på men griffelkrita.

Linda däremot hittad en hel del, men hon har ju spanat in hemsidan innan och visste lite vad hon ville ha.

Idag var sista dagen i skolan. Nelly sjöng ihop med några tjeje i klasse och även i klassen över.
Det var väldigt duktiga.
Själv missade jag fikat efter avslutningen, jag var tvungen att åka och jobba.
Men nu är det helg.
Det är helt underbart, känner att jag skulle behöva vila upp mig lite. Men så är det nog för många dessa månaderna. mycket som ska hinnas men vi har bara 24 timmars dygn.

Nu väntar min bok så jag ska gå och förkovra mig lite.

Ha det bäst

Inga kommentarer: