onsdag 10 juni 2009

Ahhhhhhhhh

Vad det dofta mumma hemma hos mig.
Ikväll bakade jag och Nelly chokladmuffins.

Hon vill ha det som fika imorgon på skolavslutningen.
Tyvärr får jag inte smaka då jag bara kan vara med i kyrkan. Men jag ska sno åt mig en om en liten stund och hoppas att hon inte märker det.
Annars går det sin lilla gång, har jobbat länge idag, är alltid helt slut efter de passen. Men jobbar bara imorgon med sedan åker jag och gubben till huvudstan över helgen.

Mormor får vara barn och djurvakt så vi kan vara lugna när vi är iväg.
Får bara hoppas att vi slipper detta vädret som vi har nu och får lite sol och värme.

Nä nu ska jag ut på rövarrunda så ni får ha det gott.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!!
Mumma.. kände doften ända hit..fniss... Va härligt att ni kommer iväg på en minisemester över helgen!! Jag önskar er en underbar helg & mys!!
Må gott min vän!!
Kram Tina