onsdag 11 augusti 2010

Tiden

ja den eviga tiden som jag oftast känner att jag har brist på.

Fast idag känns det som om dagen kommer att bli lång, är inte helt hundra i humöret och svårt för att släppa alla tankar som mal.
Jag och Guben tog en rask morgonrunda och det brukar hjälpa när jag inte är helt hundra i humöret, men idag hade det ingen verkan.

Det börjar närma sig september som de har lovat som min operationsmånad, känns märkligt, både glatt och skrämmande. Hur kommer allt att bli? Blir det komplikationer eller flyter allt på som lugna gatan? Jag intalar mig att det kommer att gå hur bra som helst, men lite oroande att inte fått tiden ännu så jag vet när jag kan börja gå på flyt kost.

Har försökt läst lite personligutveckling`s böcker den sista veckan här men känns som om jag inte är mottaglig, skulle nog behöva gå till ett medium och få lite vägledning.
Vet bara inte vem jag ska välja, vill ju att det ska vara 100% rätt så jag har någon nytta av det hela.

Nä här går det inte att sitta och tycka synd om sig, ska hoppa i duschen och sen ta en tur till barnbarnen så känns nog allt bättre sen.
De små trollen brukar kunna muntra upp sin hängiga mormor.

Ni får ha en underbar dag alla

Inga kommentarer: