torsdag 12 augusti 2010

Snart är den ljuva semestern slut

och jag känner faktiskt ingen ångest i år.
Brukar annars känna ångest över allt jag inte hann med, men iår är jag nöjd med min semester.

Jag har hunnit hälsa på kompisar, släkt och vänner, sett och upplevt en hel del. Hunnit läsa och handarbeta och att bara vara.
Är så glad för alla bitar som jag lyckats pussla ihop.

Har satt upp lite delmål framöver och ser med spänning fram emot en höst som är full med nytänk och göranden.
Har egentligen vetat länge att det tar 21 dar att bryta en vana/ovana, men igår fick jag reda på det igen och nu bannemej ska jag ta fasta på det och skapa mej en del nya vanor och tänk.

Ska bli så kul att anamma detta nya och se vart min resa bär hän.

Nu ska jag ta tu med disken och sen blir det nog golven som får sej en omgång.

Fridens liljor till er alla.

1 kommentar:

E-B sa...

så härligt att vara så nöjd med semestern! att ha fått den där härliga blandningen av vila och aktiviteter. önskar dig en trivsam säsong på jobbet.