onsdag 18 augusti 2010

Nya tankar

har jag bestämt mig för att fokusera på, och som min lilla vägvisare kommer jag att använda Anne Solveig som inspiratör.

Jag har följt hennes blogg ett bra tag men först idag känner jag att nu kan jag förstå vad hon menar i det hon skriver, det bara känns helt underbart.
Men det känns som om jag skulle behöva en ny semesterperiod för att komma in i tänket.
Men jag för helt enkelt ta pyttesmå steg i taget och ha tålamod.

Så nu börjar mitt jättejobb här inför hösten och jag ser med spänning fram emot både resan och resultatet.

3 kommentarer:

Tina sa...

Va härligt Anki!!!!
Tack för att du tittade nerom på jobbet! Det va så kul att se dig!!!
Lycka till vännen!!
Kram Tina

Ljuva Drömmar sa...

Vad skönt det måste kännas när man har kommit på hur man ska göra. Lycka till!

Precis som du såg hos mig så har jag fått massa inspiration inför julen. Kul att du också blev sugen.

Önskar dig en härlig dag, kramar Maria!

Anne Solveig sa...

Vad fint Anki.. att du känner att du är på G .. och att du hade nytta av mina tankar... Ja det är ju faktiskt så att ju mer vi fokuserar på det vi verkligen vill och längtar till och det som ger oss sann glädje.. ju mer kommer vi uppleva det... Men det kan vara bra att skapa en daglig rutin omkring det.. ska nog skriva lite om det i bloggen.. Tack för inspiration och en mycket fin blogg med kloka tankar...Anne