söndag 15 augusti 2010

Både glatt och sorligt

har det varit i helgen.

Idag fick vi ta bort en av stödkatterna som har bott hos oss väldigt länge.
Hon blev sjuk i fredags men jag trodde att hon skulle klara sig över helgen. Men igårkväll mådde hon sämre så idag fick det blir Växjö djursjukhus för hennes del. Mycket riktigt så mådde hon inte alls bra, levern hade sagt upp sig så det fanns inget att göra för lilla Tuffingen.

Nu ligger hon begravd ute vid hallonbuskarna och leker med sina kattkompisar i himlen.

Nu har fotbollen dragit igång för fullt, igår var Mihailo inlånad till P95, match i Agunnaryd.
Det gick jättebra, de vann med 6-2 och Mihailo gjorde ett mål.
Matchen idag var i hans P93 Allsvenske lag och där gjorde han 1 mål efter bara ett par minuters spel.
Så nog är jag stolt alltid.

Annars är det mest stickning och läsning som jag pysslar med om dagarna. Är så avkopplande att sitta med en bok och bara följa med i handlingen.
Stickningen är inte riktigt bra för min axel, har fått mer och mer ont och det är jag inte så glad för.
Får se om jag kan hitta någon träning som funkar för min axel.

Nu är det tv soffans om gäller för hela slanten så ni får ha det gött.

Inga kommentarer: