måndag 13 april 2009

shopping och inspiration runda

var jag och Linda på igår.
Först for vi till en butik mitt ute i skogen, så underbara saker hon hade där.
Givetvis kom jag hem med ett kakfat i fattigmanssilver.
Love allt i den typen. Här kommer länken till la petite perle http://lapetiteperle.blogspot.com/ Inte nog med att jag gillar det hon gör, miljön där ute är bara så underbar. Synd att vi var lite bråttom.

Nästa stopp var till Annas Kuriosa. Fast jag har bott i Ljungy så länge och kör förbi Annas varje dag jag ska till jobbet har jag aldrig varit där.
Där hittade jag kopparna som är på bilden. lite sand kakeformar som jag ska pyssla ihop till något en vacker dag.
Men kopparna på bilden fick Lasse äran att snurra ståltråden runt och jag dekorerade de med pärlorna.

Nu hänger de i Nellys rum, hon har inte sett dem ännu men hoppas att hon gillar dem.
Ska leta upp spetsgardinerna som jag hade som barn och häna i hennes rum. Jag tror hon kommer att gilla det.

Nu ska jag fortsätta med mitt här så får ni ha en fortsatt bra dag.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Ankie! Vad pysslig du är!Man kan verkligen hitta fina fynd när man åker runt.Hoppas du mår bra min vän!Kram